Dela nyhet
Jul på Is
10 nov, 18:38 0 kommentarer
Nu närmar sig Jul på is och i vanlig ordning så är våra åkare beroende av oss vårdnadshavares hjälp för att kunna genomföra showen.
Primärt är alla bemannade på flera uppdrag, både FÖRE (fredag), UNDER (lördag och söndag) samt EFTER (söndag) show, så läs nedan bemanningslista noga. Ni har så klart alla getts utrymme i bemanningsschemat att kunna se minst en show från läktaren, så glöm inte att köpa biljett med sittplats.
Vid uppvisning av köpt biljett kommer ni som ska bemannade få ett bemanningsband för att kunna närvara i hallen hela helgen.
Efter sista showen bjuds åkarna på pizza. Under tiden hjälps alla vuxna åt att plocka ner och städa iordning hallen efter showhelgen.
När pizzan är uppäten drar vi tillsammans på den årliga Tomteparaden! Kläderna ligger framme i omklädningsrummen, så gå ner dit när ni ätit klara, byt om så går vi kl. 16.00 gemensamt till vår samlingsplats i Åmanska parken.
Kom ihåg att ta med varmare kläder och är ditt barn under 10 år behöver målsman gå med i tåget.
Se bemanning här Bemanningen är fördelad i olika bemanningsgrupper och alla grupper har en utpekat ansvarig person/personer. Dessa kommer under showhelgen (fredag-söndag) ha ett övergripande ansvar för delgivna uppdrag. De ansvariga personerna kommer få tydliga instruktioner från showgruppen och kommer vid behov kontakta er i sina respektive bemanningsgrupper. Det är viktigt att ni har kontakt med de som är ansvariga i era bemanningsgrupper, då det är från dessa som ni kommer att ges instruktioner gällande bemanningsuppdragen.
Vi utgår så klart ifrån att vi hjälps åt under showhelgen enligt tradition på våra shower, men om något förhinder uppstår ber vi er att höra av er till angelicaolsson@alingsaskk.se för att byta bemanningsuppgift alternativt för att försöka hitta en bra lösning tillsammans. Tack för att ni alla är med och gör den här showen möjlig för alla våra åkare! Showgruppen genom Angelica Olsson